kLiK DiSiNi Yea..

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, November 4, 2010

KeNaNgaN bErSaMe My ToDy CaT... muahx!!!!!!!

binatang yg aku pnah bela sebelum nie....
dikenali sebgai musang pandan : civet..
cmey x??? hehehe...
aku pnah bela time form 5, dad aku jmpe kt ataz bumbung umh aku..
2 ekor time aku bela sblum nie.... 
seekor nme putih n sekor ag nme hitam.....
nk membezakn ekornye... yg bwarne putih n hitam


si hitam tgh tito bersame dgn bola 
ping pong kesayangannye 



kenangan Si Putih bersame kerusi
menjadi kenangan ku selamenye..


adik ak bersame dgn 2 ekor musang ku...
"ske sgt memanjat ye..."


bereben2 putih kn... nie keje aku la....
pdahal si putih jntan hahahaha.....
last2 kne mara dgn dad aku.... huhuhhu


BiodaTa 2 eKor Musang aKu

Nama: Si Putih n Si Hitam
Makanan: pisang n peha ayam mentah yg dicarik2
     Hobi: siang - tito je kejenye... 
                   malam - mengganas hahaha
Others: ske men ataz bumbung...

si putih: just sethun je jge.... last2 hilang n x blik2 kt umh....
                                   dgr cter jiran kwasan perumahan tgkp si putih n hntr ke perhilitan...
x thu la kn........ sdyhnye.... huhhu

si hitam: hlang time kt Cameron Highland di Lata Iskandar... 
x thu musang tkot air terjun... munth smasa dlam perjalanan bercuti




1 comments:

JeR@Ns said...

mari kesini tgk2 gmbr yg ada
http://kijerans.blogspot.com/

Post a Comment