kLiK DiSiNi Yea..

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, March 5, 2011

aku n dier (bab 1)

LEPAS nie x nk hang out dgn spe2 dh lau dier ajak aku,
demi mejage hti semua org, demi menjage hti kwan2 dier, n dier,
aku x kn kuo ag, duk umh jd cm anak dara, duk umh, tito, makn, lyn fb, layn blog,
lyan kwan2 sndri jew kt umh, 2 slah nie salah. demi menjge hti smua org,
demi menjage hti spe2 manusia kt dunia nie, 2 slah, nie slah, smua aku wat slah,

leh kn aku wat gtu????? lpas 1, satu msalh dtg, aku hnye nk tgk dunia dier cmne slame nie,
slame aku knal dier, sbg seorg awek dier, nk gk thu dier kwn dgn spe, orgnye cmne,
aku x de la tksub sgt nk kuo dgn dier n kwan2 dier, cmne dier jlez bla aku rpat dngn laki,
cm 2 la aku jelez bla dier ade kwan pmpuan, so ktorg knal cmne ktorg, perangai ktorg,
slah aku gk.. lau aku jnis yg x ksah, jnis cm ("pe ko nk wat la") aku rse msti dier x brubh...
aku duk umh cm aku ni hnye menuggu untuk hhmmmmm..... th la

so bg spe2 yg trse, aku minx maap, aku nie hnye la mengikut dier, spe2 yg knal aku, akn thu aku cmne,
spe2 yg bru knal aku, korg akn thu hbungan aku ngn dier cm ne, ktorg jnis cmni, jelez x bertempat...
lau aku x kuo dgn dier tiap2 mgu ktorg psti akn gduh gler2... smpi tnsion2.... smpi kdang2 hmpir putos,
sbb aku jnis keras kepala dier pn sme, dua2 x leh mengalah, biase la couple anak sulung...


 minx maap pda semua yg berkenaan k... kwan2 ku... n semua yg mengenali ku n si dier, aku x nk pe2 conflict antra semua org yg mengenaliku... aku mmg cmni, bla ak ngn dier aku akn jd cmni,
aku byk lg menhbiskn mse dgn dier dripd kwan ku sendri, pda tiap2 mgu... dh 3thun k aku cmni.

n sape2 yg touching ngn aku, aku min maap... aku x bermaksud nk wat cmni, tp aku byk menjge hti org,
n jge hti dier, SEMUA org aku akn jge hti....... :(


0 comments:

Post a Comment